top of page

2000 חלקים

    Image by Benjamin Zanatta

    פאזל 2000 חלקים

     

    מהו גודלו של פאזל 2000 חלקים מורכב?

    פאזל 2000 חלקים בחנות FAMILY GLUE הינו 96.6 ס"מ על 68.8 ס"מ.

    ישנם שני סוגים של פאזלים 2000 חלקים בחנות: אופקיים ואנכיים, כאשר הגודל זהה בשני המצבים, אך כיוון התמונה שונה.

     

    אילו יתרונות מציע פאזל 2000 חלקים?

     

    תוכלו למצוא באתר מגוון סוגים של פאזלים 2000 חלקים להזמנה מהירה אונליין, להלן כמה מהיתרונות הבולטים של הפאזל:

    1. פיתוח מיומנויות חשובות - הרכבת פאזל 2000 חלקים ובכל סדר גודל אחר תורמת רבות לפיתוח יכולות קוגניטיביות לצד שיפור רמת הסבלנות, הריכוז, האירגון והסדר. כאשר מדובר, למשל, בילדים, יש לכך חשיבות רבה ומחקרים רבים מלמדים שמדובר במשחק מחשבה מצוין העוזר בפיתוח המיומנויות רבות.

    2. תקשורת בין אישית וגיבוש – עבודת הצוות מקרבת בין העוסקים במלאכת ההרכבה ומשכללת את היכולת התקשורתית. כאשר מדובר בפאזל גדול הנפרס על פני שטח רב יחסית, ישנה אפשרות לעבוד בנפרד על אזורים שונים אך כמובן שיש גם צורך בשיתוף פעולה וחיבור האזורים בסופו של דבר. רבים מרכיבים פאזלים ביחד, הורים וילדים, מבוגרים עם חבריהם או בני / בנות זוגם, שכנים, דודים, סבים וסבתות, מה שמאפשר תקשורת בין כל המשתתפים וגם יוצר תחושת קירבה ושיתוף פעולה.

     

     

    3. שיפור הביטחון העצמי – הרכבת פאזל 2000 חלקים הינו אתגר לא פשוט. גם כשמדובר בדגמים קטנים יותר, כגון פאזלים של 500 או 1,000 חלקים, נדרשות סבלנות ותעצומות נפש כדי לעמוד במשימה. מעבר לתחושת הסיפוק מהחוויה המשותפת, התמודדות מוצלחת בהחלט מחזקת ומשפרת את הביטחון העצמי.

     

    4. הנאה וכיף – מעל הכל, מלאכת ההרכבה, בין אם זה פאזל 2000 חלקים ובין אם מדובר בפאזל 4000 חלקים, הינה פעילות מהנה, מרגיעה ומתגמלת. לא בכדי המשחק הוותיק זוכה באופן עקבי לפופולאריות רבה מאז הומצא אי שם במאה ה-18.

     

     

    רוצים ליהנות מיתרונותיו הרבים של פאזל 2000 חלקים?

    אצלנו, בפמילי גלו, תמצאו יצירות איכותיות, אומנותיות אך גם כאלה בעל גוון חינוכי ומלמד. בחנות האינטרנטית שלנו תגלו מבחר פאזלים, החל ממפות עולם מתקופות שונות בהיסטוריה ועד יצירות מודרניות צבעוניות, הומוריסטיות ועוצמתיות. הפאזלים שלנו מיוצרים בגרמניה על ידי יצרנית הפאזלים מהמובילות בעולם – חברת HEYE וידועים כאיכותיים במיוחד. לפרטים נוספים, צרו איתנו קשר. נשמח לעמוד לרשותכם. 

    bottom of page