top of page
Image by Benjamin Zanatta

פאזל 1500 חלקים

מחפשים פעילות משפחתית לבילוי ביתי משותף? מעבירים את החופשה עם חברים ומחפשים משחק מהנה?

הרכבת פאזל 1500 חלקים הינו פתרון בלתי רגיל למי שמחפש פעילות מסוג קצת אחר, המשלב בין חשיבה, הנאה, תחרותיות (כאשר משחקים כמה אנשים ביחד) וגם חיבור וכיף מהסוג הישן והטוב.

פאזל 1500 חלקים נחשב לפופולארי מאוד ומתאים לכל המשפחה, מבוגרים וילדים עם ניסיון בהרכבת פאזלים. הזמנת פאזל 1500 במשלוח עד הבית אפשרית בחנות FAMILY GLUE בקלות ובמהירות. לפאזל יתרונות רבים, ביניהם היכולת לפתח תקשורת טובה בין המשתתפים במלאכת ההרכבה, שיפור יכולות הארגון והסדר, ופיתוח כושר איפוק וסבלנות.

מהו גודלו המורכב של פאזל 1500 חלקים?

פאזלים 1500 חלקים בחנות FAMILY GLUE הינם 60 ס"מ (גובה) על 80 ס"מ (רוחב)

 

כיצד מזמינים והיכן מוצאים פאזל 1500 חלקים?

 

ניתן להזמין פאזל 1500 חלקים במשלוח עד הבית או לכל כתובת אחרת בישראל. תוכלו לבחור את הפאזל אונליין, דרך האתר, להזמינו ולקבלו בתוך 2-4 ימי עסקים. במקום לבזבז את הזמן בנסיעה בין חנות לחנות במטרה למצוא את הפאזל הנכון, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לאתר כאן את הפאזל בו אתם מעוניינים ולהוסיף אותו לעגלת הקניות שלכם. אם 1500 חלקים הוא גודל הפאזל אותו אתם מחפשים, תגלו מספר אפשרויות, כגון: פאזל בון-אפטיט צבעוני ועמוס בדמויות שונות ומשונות, פאזל הצוללת הצוהלת, פאזל עיר שמחה, כאשר בהמשך צפויים להגיע לחנות דגמים נוספים.

מחפשים פעילות מהנה לכם יחד עם הילדים או החברים הקרובים והאהובים?? אצלנו, בפמילי גלו, תמצאו בדיוק מה שאתם מחפשים. בחנות האינטרנטית שלנו תגלו מבחר רחב של פאזלים, לרבות פאזלים 1500 חלקים וכן פאזלים נוספים עם מספר קטן יותר או גדול יותר של חלקים. הפאזלים שלנו מיוצרים על ידי יצרנית הפאזלים מהמובילות בעולם – חברת HEYE הגרמנית ולכן ידועים כאיכותיים במיוחד. לפרטים נוספים, צרו אתנו קשר. נשמח לעמוד לרשותכם. 

bottom of page