top of page

4000 חלקים

No product

Image by Benjamin Zanatta

פאזל 4000 חלקים

 

מהו הגודל של פאזל 4,000 חלקים מורכב?

פאזל 4000 חלקים בחנות FAMILY GLUE הינו 96 ס"מ בגובהו ו-68.8 ס"מ ברוחבו במצב מורכב.

אם אתם אוהבים להרכיב פאזלים, ובעיקר את האתגר הרב הכרוך בכך, אתם מוכרחים לנסות להרכיב פאזל 4000 חלקים לפחות פעם אחת. כרגע בחנות FAMILY GLUE תוכלו למצוא שני פאזלים 4000 חלקים: הפאזל "היסטוריה מצוירת" של הצייר הנהדר מרינו דגאנו והפאזל "המונדיאל של מורדילו", יצירתו הקסומה של גיז'רמו מורדילו הארגנטינאי, מגדולי הקריקטוריסטים בכל הזמנים וככל הנראה האיש שציוריו הופיעו יותר מכל אחד אחר על גבי פאזלים במהלך 50 השנים האחרונות.

מדוע כדאי לרכוש פאזל 4000 חלקים?

 

1. פיתוח מיומנויות חשובות - הרכבת פאזל 4000 חלקים ובכל סדר גודל אחר תורמת רבות לפיתוח המוטוריקה ותפיסת המרחב. כאשר מדובר, למשל, בילדים, יש לכך חשיבות רבה ומחקרים רבים מלמדים שמדובר במשחק מחשבה מצוין העוזר בפיתוח מיומנויות רבות.

2. תקשורת בין אישית וגיבוש – עבודת הצוות מקרבת בין העוסקים במלאכת ההרכבה ומשכללת את היכולת התקשורתית. כאשר מדובר בפאזל גדול הנפרס על פני שטח רב יחסית, ישנה אפשרות לעבוד בנפרד על אזורים שונים אך כמובן שיש גם צורך בשיתוף פעולה וחיבור האזורים בסופו של דבר. רבים מרכיבים פאזלים ביחד, הורים וילדים, מבוגרים עם חבריהם או בני / בנות זוגם, שכנים, דודים, סבים וסבתות, מה שמאפשר תקשורת בין כל המשתתפים וגם יוצר תחושת קירבה ושיתוף פעולה.

  

3. שיפור הביטחון העצמי – הרכבת פאזל 4000 חלקים הינו אתגר לא פשוט. גם כשמדובר בדגמים קטנים יותר, כגון פאזלים של 2000 או 1,000 חלקים, נדרשות סבלנות ותעצומות נפש כדי לעמוד במשימה. מעבר לתחושת הסיפוק מהחוויה המשותפת, התמודדות מוצלחת בהחלט מחזקת ומשפרת את הביטחון העצמי.

 

4. הנאה וכיף משותף– מעל הכל, מלאכת ההרכבה, בין אם זה פאזל 4000 חלקים ובין אם מדובר בפאזל קטן יותר, הינה פעילות מהנה, מרגיעה ומתגמלת. לא בכדי המשחק הוותיק זוכה באופן עקבי לפופולאריות רבה מאז הומצא אי שם במאה ה-18.

 

רוצים ליהנות מיתרונותיו הרבים של פאזל 4000 חלקים?

אצלנו, בפמילי גלו, תמצאו יצירות איכותיות, אומנותיות אך גם כאלה בעל גוון חינוכי ומלמד. בחנות האינטרנטית שלנו תוכלו לבצע הזמנת פאזל במשלוח עד הבית ולקבל תוך 2-4 ימי עסקים את הפאזל שבחרתם. הפאזלים שלנו מיוצרים בגרמניה על ידי יצרנית הפאזלים מהמובילות בעולם – חברת HEYE וידועים כאיכותיים במיוחד. לפרטים נוספים, צרו איתנו קשר. נשמח לעמוד לרשותכם. 

bottom of page